Новости
Все новости

СБУ засекретила результати перевірок газети "Вести"

19:37, 01 дек 2015
1 271
Результати перевірок газети та радіо "Вести" належать до інформації з обмеженим доступом.

Таку відповідь на інформаційний запит дала Служба безпеки України, повідомляє 1 грудня сайт "Доступ до правди" .

Зазначається, що в своєму запиті користувач цікавився, які та коли були проведені перевірки газети та радіо "Вести", хто є джерелом фінансування цього ЗМІ, чи була проведена експертиза змісту газети та передач на радіо щодо наявності закликів до порушення конституційного ладу. А також – які заходи було вжито за результатами перевірок.

Крім посилання на обмежений характер запитуваної інформації, СБУ у своїй відповіді також зазначила, що за матеріалами Державної фіскальної служби розпочато кримінальне провадження.

Читайте на InfoKava.com: "Нірванівську" пісню визнано хітом усіх часів

"Можливість ознайомлення з матеріалами досудового розслідування та їх обсяг визначається слідчим і прокурором", - ідеться у відповіді.
Як відомо, у вересні головним редактором газети "Вести" стала Оксана Омельченко.

У липні, головний редактор газети "Вести" і керівник холдингу "Мультимедіа інвест груп" Ігор Гужва, який називав себе власником газети й холдингу, залишив медіахолдинг "Вести Украина", продавши свою частку, і звільнився з посади головного редактора газети.


Холдинг заявляв, що офіційні права власності на всі активи медіахолдингу, а саме: телеканал UBR, радіостанцію "Вести", щоденну газета "Вести", сайт vest-ukr.com, а також журнал "Вести. Репортер", наразі належать кіпрській компанії Media Holding Vesti Ukraine.

Раду директорів холдингу очолила Ольга Семченко, яка була прес-секретарем колишнього міністра доходів і зборів Олександра Клименка, якому ЗМІ приписують власність медіахолдингу "Вести".
Правоохоронці підозрюють Ігоря Гужву в ухиленні від сплати податків на суму 17,8 млн грн.


Джерело: vk.com
Ctrl
Enter
Если вы заметили ошибку в тексте
Выделите её и нажмите Ctrl+Enter
Также по теме
Показать еще новость